{{getDisplayDistance(item.locationRange) }}
  • {{ option.name }}
photo

WTC The Hague

Prinses Beatrixlaan 582
2595 AM 'S-Gravenhage

€ 35,- per m² /Jaar
2003
47 m²
7.170 m²
, , , , ,
1:100
€ 2.400,- per

WTC The Hague

ALGEMEEN

WTC The Hague bestaat uit circa 42.000 m² kantoorruimte, een viersterrenhotel met 200 kamers, een twee-laagseondergrondse parkeergarage met plaats voor ruim 950 auto’s en vele faciliteiten, waaronder: 24-uurs beveiliging, bloemenservice, cateringservice, chauffeurs-en taxiservice,  fietsuitleenservice(ook e-bike), flexibele opslag van goederen, kantoorbenodigdheden/apparatuur,  kinderopvang/naschoolse opvang, koeriersdienst, pc-specialistenservice, receptiediensten, automatenvoorziening,  schoonmaakservice, stomerijservice.

Het WTC The Hague richt zich op het vertalen van de wensen en eisen van de huurders in het gebouw, de locatie en het gebied. Het mixed-user karakter van wonen, werken, ontmoeten en verblijven vormt daarbij het uitgangspunt. Om dit te realiseren zijn in het gebouw functies gevestigd zoals permanente bewaking (het pand is 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk), een NH Hotel, Fitness & Healthcentre, diverse horeca en een uitgebreid vergader- en congrescentrum.

WTC The Hague is lid van World Trade Centers Association, met ruim 300 vestigingen wereldwijd. Huurders hebben hierdoor toegang tot een mondiaal netwerk van meer dan 750.000 ondernemers.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van WTC The Hague: www.wtcthehague.com 

BEREIKBAARHEID
Per auto is de locatie uitstekend bereikbaar. Binnen 1 minuut heeft u direct toegang tot de A12.
Met de RandstadRail zijn de stedelijke kernen van Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer met elkaar verbonden. De halte van de RandstadRail ligt aan de Prinses Beatrixlaan, direct voor WTC The Hague. 
 

BESCHIKBARE OPPERVLAKTE

Momenteel is er voor de verhuur beschikbaar:

1ste verdieping : circa 620 m² kantoorruimte
5de verdieping : circa 1.110 m² kantoorruimte per 01-05-2021
6de verdiepieng: circa 1.110 m² kantoorruimte per 01-05-2021
7de verdieping | E7.04  : circa 307 m² kantoorruimte
10de verdieping   : circa 1.105 m² kantoorruimte per 01-07-2021
11de verdieping   : circa 1.093 m² kantoorruimte per 01-07-2021
12de verdieping   : circa 1.263 m² kantoorruimte per 01-07-2021
13de verdieping   : circa 1.260 m² kantoorruimte (in overleg)
14de verdieping   : circa 1.241 m² kantoorruimte (in overleg)
19de verdieping   : circa 240 m² kantoorruimte (in overleg)

Bovenstaande metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.

HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
1ste verdieping   : € 190,00 per m² per jaar, excl. BTW
2de verdieping  : € 350,00 per m² per jaar, excl. BTW
5de t/m 14de verdieping  : € 220,00 per m² per jaar, excl. BTW
15de  t/m 25ste verdieping  : € 230,00 per m² per jaar, excl. BTW
19de verdieping  : n.o.t.k. (hoogwaardige turn-key oplevering)


PARKEREN

Parkeernorm 1 parkeerplaats per ca. 100 m² kantoorruimte. € 2.400,00 per plaats per jaar, excl. BTW.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd voorzien van o.a.:

  • kolomvrije units;
  • indeling op basis van stramienmaat van 1.80 m;
  • vloerbelasting 400 kg/m²;
  • geluidisolerende en zonwerende beglazing;
  • centrale, bemande receptie in hal;
  • 8 liften + 1 parkeerlift (hefvermogen variërend van 1.000 kg tot en met 1.800 kg);
  • gevelonderhoudinstallatie ten behoeve van glasbewassing;
  • per verdieping compleet afgewerkte toiletgroepen en werkkast met uitstortgootsteen;
  • kantoren zijn voorzien van plafondinductieconvectoren. Temperatuur is per verhuurbaar kantoorgedeelte/kantoorruimte regelbaar;
  • ventilatie- en luchtbehandelingsinstallatie in de kantoren aanwezig;
  • centraal regelbare koelinstallatie met interne koelkast van 39 W/m²;
  • in de kantoren zijn beeldschermvriendelijke HF verlichtingsarmaturen toegepast (lichtsterkte 400 Lux);
  • brandmeldinstallatie met automatische doormelding naar de brandweer en ontruimingsinstallatie door middel van slow woops en via receptie doorgesproken woord;
  • geautomatiseerde sprinklerinstallatie;
  • wandgoten in gelakte uitvoering in de kantoorruimte: per 1.80 m² , 1 stuks drievoudige wandcontactdoos en 2 stuks ledige dozen t.b.v. de data.


SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m² per jaar, excl. BTW als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
€ 15,00 per m² per jaar, excl. BTW voor de energiekosten.

ALGEMEEN

WTC The Hague bestaat uit circa 42.000 m² kantoorruimte, een viersterrenhotel met 200 kamers, een twee-laagseondergrondse parkeergarage met plaats voor ruim 950 auto’s en vele faciliteiten, waaronder: 24-uurs beveiliging, bloemenservice, cateringservice, chauffeurs-en taxiservice,  fietsuitleenservice(ook e-bike), flexibele opslag van goederen, kantoorbenodigdheden/apparatuur,  kinderopvang/naschoolse opvang, koeriersdienst, pc-specialistenservice, receptiediensten, automatenvoorziening,  schoonmaakservice, stomerijservice.

Het WTC The Hague richt zich op het vertalen van de wensen en eisen van de huurders in het gebouw, de locatie en het gebied. Het mixed-user karakter van wonen, werken, ontmoeten en verblijven vormt daarbij het uitgangspunt. Om dit te realiseren zijn in het gebouw functies gevestigd zoals permanente bewaking (het pand is 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk), een NH Hotel, Fitness & Healthcentre, diverse horeca en een uitgebreid vergader- en congrescentrum.

WTC The Hague is lid van World Trade Centers Association, met ruim 300 vestigingen wereldwijd. Huurders hebben hierdoor toegang tot een mondiaal netwerk van meer dan 750.000 ondernemers.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van WTC The Hague: www.wtcthehague.com 

BEREIKBAARHEID
Per auto is de locatie uitstekend bereikbaar. Binnen 1 minuut heeft u direct toegang tot de A12.
Met de RandstadRail zijn de stedelijke kernen van Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer met elkaar verbonden. De halte van de RandstadRail ligt aan de Prinses Beatrixlaan, direct voor WTC The Hague. 
 

BESCHIKBARE OPPERVLAKTE

Momenteel is er voor de verhuur beschikbaar:

1ste verdieping : circa 620 m² kantoorruimte
5de verdieping : circa 1.110 m² kantoorruimte per 01-05-2021
6de verdiepieng: circa 1.110 m² kantoorruimte per 01-05-2021
7de verdieping | E7.04  : circa 307 m² kantoorruimte
10de verdieping   : circa 1.105 m² kantoorruimte per 01-07-2021
11de verdieping   : circa 1.093 m² kantoorruimte per 01-07-2021
12de verdieping   : circa 1.263 m² kantoorruimte per 01-07-2021
13de verdieping   : circa 1.260 m² kantoorruimte (in overleg)
14de verdieping   : circa 1.241 m² kantoorruimte (in overleg)
19de verdieping   : circa 240 m² kantoorruimte (in overleg)

Bovenstaande metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.

HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
1ste verdieping   : € 190,00 per m² per jaar, excl. BTW
2de verdieping  : € 350,00 per m² per jaar, excl. BTW
5de t/m 14de verdieping  : € 220,00 per m² per jaar, excl. BTW
15de  t/m 25ste verdieping  : € 230,00 per m² per jaar, excl. BTW
19de verdieping  : n.o.t.k. (hoogwaardige turn-key oplevering)


PARKEREN

Parkeernorm 1 parkeerplaats per ca. 100 m² kantoorruimte. € 2.400,00 per plaats per jaar, excl. BTW.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd voorzien van o.a.:

  • kolomvrije units;
  • indeling op basis van stramienmaat van 1.80 m;
  • vloerbelasting 400 kg/m²;
  • geluidisolerende en zonwerende beglazing;
  • centrale, bemande receptie in hal;
  • 8 liften + 1 parkeerlift (hefvermogen variërend van 1.000 kg tot en met 1.800 kg);
  • gevelonderhoudinstallatie ten behoeve van glasbewassing;
  • per verdieping compleet afgewerkte toiletgroepen en werkkast met uitstortgootsteen;
  • kantoren zijn voorzien van plafondinductieconvectoren. Temperatuur is per verhuurbaar kantoorgedeelte/kantoorruimte regelbaar;
  • ventilatie- en luchtbehandelingsinstallatie in de kantoren aanwezig;
  • centraal regelbare koelinstallatie met interne koelkast van 39 W/m²;
  • in de kantoren zijn beeldschermvriendelijke HF verlichtingsarmaturen toegepast (lichtsterkte 400 Lux);
  • brandmeldinstallatie met automatische doormelding naar de brandweer en ontruimingsinstallatie door middel van slow woops en via receptie doorgesproken woord;
  • geautomatiseerde sprinklerinstallatie;
  • wandgoten in gelakte uitvoering in de kantoorruimte: per 1.80 m² , 1 stuks drievoudige wandcontactdoos en 2 stuks ledige dozen t.b.v. de data.


SERVICEKOSTEN
€ 35,00 per m² per jaar, excl. BTW als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
€ 15,00 per m² per jaar, excl. BTW voor de energiekosten.

MapViewLoading animation here
StreetViewLoading animation here

Contact

{{item.Location.Street}} {{item.Location.HouseNumber}} {{item.Building.BuildingName}}

{{item.Location.Street + " "+ item.Location.HouseNumber}}
{{item.Location.Postcode}} {{item.Location.City}}

{{ 'SEARCH.SEARCH_BAR_LEFT.TYPE_LIST.' + item.Offer.OfferType|translate }}

{{ item.Offer.OfferMetrageNet|formatNumber }} m²

{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.GRID.RentFrom'|translate }} {{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²

  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.BuildingStatus'|translate }}:{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.SHARED.BuildingStatusList.'+item.Building.BuildingStatus | translate }}
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.FloorArea'|translate }}: {{ item.Offer.OfferMetrageNet | formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.RentFrom'|translate }}:{{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.ParkingSpaces'|translate }}:{{item.Offer.OfferNumberOfParkingSpaces|formatNumber}}