{{getDisplayDistance(item.locationRange) }}
  • {{ option.name }}
photo

Newday Offices Apeldoorn

Roggestraat 111
7311CC Apeldoorn
€ 125,- per m² / Jaar

€ 125,- per m² /
A

Newday Offices Apeldoorn

Midden in het centrum van Apeldoorn, vlakbij alle gezellige terrassen, goede restaurants en prachtige winkels, is Newday Offices Apeldoorn gelegen. Een kantoor met een full-service concept waarbij u volledig ontzorgd wordt door alle voorzieningen en faciliteiten die er beschikbaar zijn.

Het gebouw beschikt over huurders uit verschillende branches, denk aan werving & selectie bureaus, IT-bedrijven en marketingbedrijven. De flexibiliteit in het huren van kantoorruimte is erg groot, enkel een werkplek of een op maat gemaakte unit, alles is mogelijk op basis van beschikbaarheid.

Op de begane grond is een sociaal hart gerealiseerd waar ruimte is voor ontmoeting, flexwerken en (informele) gesprekken. Ook vind je hier de vergaderzalen, deze zijn optimaal gefaciliteerd en kosteloos te reserveren via een handige app. In het restaurant kun je iedere dag terecht voor goede koffie en een verse, gezonde lunch. Een keer wat anders? Op loopafstand zijn diverse gezellige horeca gelegenheden te vinden.
Door de ligging in het centrum is het kantoorpand uitstekend bereikbaar.

LOCATIE
Het kantoorgebouw
Er zijn meerdere bushaltes op loopafstand van het gebouw en het Centraal station bevind zicht op 10 minuten lopen. Het gebouw kent een uitstekende ontsluiting met de snelwegen. Binnen 10 minuten bevindt u zich op de A1 of de A50. Parkeermogelijkheden vind je in de naastgelegen Q-Park parkeergarage die circa 700 parkeerplaatsen telt.

APELDOORN
Met bijna 100.000 arbeidsplaatsen is Apeldoorn de economische motor van de Veluwe en tevens de grootste stad van de Stedendriehoek. De Stedendriehoek is een samenwerkingsverband met de regio’s Deventer en Zutphen en er wonen bijna een half miljoen mensen.
De koninklijke stad met Paleis het Loo ligt aan de rand van de Veluwe en op het kruispunt van de A1 (Amsterdam -Hengelo) en A50 (Eindhoven – Emmeloord). Een centrale plaats in het midden van Nederland met de verbinding van Zuid en Noord Nederland en de Poort naar het Oosten.

VOORZIENINGEN
Newday Offices voorziet met haar full service office concept in tal van voorzieningen waardoor u als huurder volledig ontzorgd wordt:

Sociaal hart
Op de begane grond is het sociale hart van het gebouw gesitueerd. Hieronder vallen onder meer de representatieve entreezone, restaurant, coffeebar en vergaderruimten.

Clubmanagers
De Clubmanagers van Newday Office staan klaar voor de huurders en hun bezoek te beginnen bij een vriendelijk ontvangst.

Lunch
In Newday Offices Apeldoorn loop je zo de deur uit voor een lunch in een van de vele horecatentjes in de buurt. Zeker zo lekker en gezond is de lunch die je in het restaurant op de begane grond van Newday Offices Apeldoorn haalt, altijd tegen een vriendelijk prijsje.

Vergaderen
Op de begane grond zijn diverse representatieve vergaderruimten beschikbaar voor het gebruik door de huurders van het gebouw. De ruimten zijn voorzien van alle wenselijke presentatiemiddelen. Het gebruik van de vergaderruimten is voor huurders geheel kosteloos.

OPLEVERINGSNIVEAU
Turn-key oplevering waarbij de kantoorruimten voorzien zijn van stoffering en meubilering indien wenselijk

BESCHIKBAAR
Per direct mogelijk

ENERGIELABEL
Energielabel A

BESCHIKBAARHEID
Onderstaande tabel geeft de actuele beschikbaarheid in het gebouw weer. Het is mogelijk om een kantoorruimte te huren vanaf ca. 30 m2. Er zijn diverse mogelijkheden om ruimten te combineren om zo tot exact het formaat kantoorruimte te komen waar uw organisatie op dit moment behoefte aan heeft. Flexibiliteit is een belangrijk onderdeel van de Newday Offices formule. De unitnummers corresponderen met de nummering van de plattegronden.

Unit

m2 vvo

Werkplekken

Huurprijs/maand

1.04

45

4

€ 900,-

2.01

80

7

€ 1.575,-

2.02

29

3

€ 675,-

2.09

44

4

€ 900,-

2.10

44

4

€ 900,-

2.12

44

4

€ 900,-

2.17

32

3

€ 675,-

2.18

36

3

€ 675,-

2.20

34

3

€ 675,-

2.21

33

3

€ 675,-

3.16

38

3

€ 675,-

3.17

38

3

€ 675,-

3.18

38

3

€ 675,-

3.19

38

3

€ 675,-

3.20

38

3

€ 675,-

3.21

38

3

€ 675,-

3.22

36

3

€ 675,-

4.04

83

8

€ 1.800,-

4.07-4.10

184

20

€ 2.913,33


HUURPRIJS
Full service: € 225,- exclusief BTW per werkplek per maand inclusief diensten en services, exclusief schoonmaak eigen ruimte, parkeren en BTW.
Conventioneel: € 125,- per m² per jaar exclusief BTW.

PARKEREN
Ruim 700 parkeerplaatsen aanwezig in de naastgelegen Q-Park parkeergarage.

SERVICEKOSTEN
Full service:
Geen servicekosten. Schoonmaak eigen ruimte op aanvraag.
Bij conventionele verhuur:
€ 25,- per m² exclusief BTW toeslag hospitality services.
€ 40,- per m² exclusief BTW toeslag voor turnkey & full service office delivery.

HUURTERMIJN
Volledig flexibel, per maand opzegbaar.

BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.

INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.

ZEKERHEIDSTELLING
In nader overleg.

Midden in het centrum van Apeldoorn, vlakbij alle gezellige terrassen, goede restaurants en prachtige winkels, is Newday Offices Apeldoorn gelegen. Een kantoor met een full-service concept waarbij u volledig ontzorgd wordt door alle voorzieningen en faciliteiten die er beschikbaar zijn.

Het gebouw beschikt over huurders uit verschillende branches, denk aan werving & selectie bureaus, IT-bedrijven en marketingbedrijven. De flexibiliteit in het huren van kantoorruimte is erg groot, enkel een werkplek of een op maat gemaakte unit, alles is mogelijk op basis van beschikbaarheid.

Op de begane grond is een sociaal hart gerealiseerd waar ruimte is voor ontmoeting, flexwerken en (informele) gesprekken. Ook vind je hier de vergaderzalen, deze zijn optimaal gefaciliteerd en kosteloos te reserveren via een handige app. In het restaurant kun je iedere dag terecht voor goede koffie en een verse, gezonde lunch. Een keer wat anders? Op loopafstand zijn diverse gezellige horeca gelegenheden te vinden.
Door de ligging in het centrum is het kantoorpand uitstekend bereikbaar.

LOCATIE
Het kantoorgebouw
Er zijn meerdere bushaltes op loopafstand van het gebouw en het Centraal station bevind zicht op 10 minuten lopen. Het gebouw kent een uitstekende ontsluiting met de snelwegen. Binnen 10 minuten bevindt u zich op de A1 of de A50. Parkeermogelijkheden vind je in de naastgelegen Q-Park parkeergarage die circa 700 parkeerplaatsen telt.

APELDOORN
Met bijna 100.000 arbeidsplaatsen is Apeldoorn de economische motor van de Veluwe en tevens de grootste stad van de Stedendriehoek. De Stedendriehoek is een samenwerkingsverband met de regio’s Deventer en Zutphen en er wonen bijna een half miljoen mensen.
De koninklijke stad met Paleis het Loo ligt aan de rand van de Veluwe en op het kruispunt van de A1 (Amsterdam -Hengelo) en A50 (Eindhoven – Emmeloord). Een centrale plaats in het midden van Nederland met de verbinding van Zuid en Noord Nederland en de Poort naar het Oosten.

VOORZIENINGEN
Newday Offices voorziet met haar full service office concept in tal van voorzieningen waardoor u als huurder volledig ontzorgd wordt:

Sociaal hart
Op de begane grond is het sociale hart van het gebouw gesitueerd. Hieronder vallen onder meer de representatieve entreezone, restaurant, coffeebar en vergaderruimten.

Clubmanagers
De Clubmanagers van Newday Office staan klaar voor de huurders en hun bezoek te beginnen bij een vriendelijk ontvangst.

Lunch
In Newday Offices Apeldoorn loop je zo de deur uit voor een lunch in een van de vele horecatentjes in de buurt. Zeker zo lekker en gezond is de lunch die je in het restaurant op de begane grond van Newday Offices Apeldoorn haalt, altijd tegen een vriendelijk prijsje.

Vergaderen
Op de begane grond zijn diverse representatieve vergaderruimten beschikbaar voor het gebruik door de huurders van het gebouw. De ruimten zijn voorzien van alle wenselijke presentatiemiddelen. Het gebruik van de vergaderruimten is voor huurders geheel kosteloos.

OPLEVERINGSNIVEAU
Turn-key oplevering waarbij de kantoorruimten voorzien zijn van stoffering en meubilering indien wenselijk

BESCHIKBAAR
Per direct mogelijk

ENERGIELABEL
Energielabel A

BESCHIKBAARHEID
Onderstaande tabel geeft de actuele beschikbaarheid in het gebouw weer. Het is mogelijk om een kantoorruimte te huren vanaf ca. 30 m2. Er zijn diverse mogelijkheden om ruimten te combineren om zo tot exact het formaat kantoorruimte te komen waar uw organisatie op dit moment behoefte aan heeft. Flexibiliteit is een belangrijk onderdeel van de Newday Offices formule. De unitnummers corresponderen met de nummering van de plattegronden.

Unit

m2 vvo

Werkplekken

Huurprijs/maand

1.04

45

4

€ 900,-

2.01

80

7

€ 1.575,-

2.02

29

3

€ 675,-

2.09

44

4

€ 900,-

2.10

44

4

€ 900,-

2.12

44

4

€ 900,-

2.17

32

3

€ 675,-

2.18

36

3

€ 675,-

2.20

34

3

€ 675,-

2.21

33

3

€ 675,-

3.16

38

3

€ 675,-

3.17

38

3

€ 675,-

3.18

38

3

€ 675,-

3.19

38

3

€ 675,-

3.20

38

3

€ 675,-

3.21

38

3

€ 675,-

3.22

36

3

€ 675,-

4.04

83

8

€ 1.800,-

4.07-4.10

184

20

€ 2.913,33


HUURPRIJS
Full service: € 225,- exclusief BTW per werkplek per maand inclusief diensten en services, exclusief schoonmaak eigen ruimte, parkeren en BTW.
Conventioneel: € 125,- per m² per jaar exclusief BTW.

PARKEREN
Ruim 700 parkeerplaatsen aanwezig in de naastgelegen Q-Park parkeergarage.

SERVICEKOSTEN
Full service:
Geen servicekosten. Schoonmaak eigen ruimte op aanvraag.
Bij conventionele verhuur:
€ 25,- per m² exclusief BTW toeslag hospitality services.
€ 40,- per m² exclusief BTW toeslag voor turnkey & full service office delivery.

HUURTERMIJN
Volledig flexibel, per maand opzegbaar.

BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.

INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.

ZEKERHEIDSTELLING
In nader overleg.

MapViewLoading animation here
StreetViewLoading animation here

Contact

{{item.Location.Street}} {{item.Location.HouseNumber}} {{item.Building.BuildingName}}

{{item.Location.Street + " "+ item.Location.HouseNumber}}
{{item.Location.Postcode}} {{item.Location.City}}

{{ 'SEARCH.SEARCH_BAR_LEFT.TYPE_LIST.' + item.Offer.OfferType|translate }}

{{ item.Offer.OfferMetrageNet|formatNumber }} m²

{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.GRID.RentFrom'|translate }} {{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²

  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.BuildingStatus'|translate }}:{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.SHARED.BuildingStatusList.'+item.Building.BuildingStatus | translate }}
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.FloorArea'|translate }}: {{ item.Offer.OfferMetrageNet | formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.RentFrom'|translate }}:{{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.ParkingSpaces'|translate }}:{{item.Offer.OfferNumberOfParkingSpaces|formatNumber}}